Wednesday, June 19, 2013

mahkamah majistret petaling jaya

akibat nak pergi amek bantuan satu malaysia (BR1M),semasa on the way nak balek aku tersalah jalan and secara kebetulan pulak JPJ ada buat roadblock..terlupa yang roadtax aku mati..so,secara automatiknya aku pown kena la saman...nie cerita 3 bulan lepas...so,sekarang lepas 3 bulan aku kena ke mahkamah!

di mahkamah majistret : aku dengan en.baby smpai sharp pukol 8.ingatkan boleh setel cepat and mintak kurangkan dan penangguhan bayaran.4 jam menunggu giliran,akhirnya aku punya turn smpai...

hakim : apa permohonan yang awak nak buat?
aku ; saye nak mintak kurangkan bayaran dan tangguh bayar.
hakim : saman pertama Rm****,saman ke dua Rm****.bayar hari ini sebelom pukol 3 kalau gagal penjara 14 hari.

aku pening fikir mana nak cari duwet
dekat en.baby aku menangis..en.baby asyik suruh aku sabar jea...akhirnya guna duwet dye la aku bayar saman...

#thanxen.babyiloveu



keadaan en.baby lepas 4 jam menunggu.




No comments:

Post a Comment